Sunday 5 April 2015

Produk yang HALAL, SELAMAT, BERKESAN & MESRA ALAM

Pasti ramai yang nak tahu apa produknya...ianya tentulah Shaklee!

Dengar sahaja produk Shaklee, kita dah tahu produk tersebut amat bagus & sudah lama bertapak dalam pasaran global iaitu lebih kurang 50 tahun malah ia juga SELAMAT, BERKESAN melalui berdasarkan kajian terperinci & ujian yang ketat malah TIADA penggunaan bahan kimia malah MESRA ALAM.





Dan yang paling UTAMA adalah ianya disahkan HALAL & Shaklee ini berdaftar dengan KKM. 




Malah, dalam agama Islam juga kita dituntut untuk mencari yang halal sepertimana petikan hadis di bawah:-



Seperti saya juga, saya nak kongsi pengalaman saya sendiri. anak pertama & kedua saya gagal susukan anak. Pada waktu itu kurang ilmu bab penyusuan ni & susu kering! Anak ketiga saya jumpa Shaklee dan jatuh cinta dengan SET MENYUSU. kalau sebelum tu balik kerja terus rasa nak melepek, bila amik set menyusu rasa cergas pula & boleh stay up malam dan boleh je bangun pagi tanpa rasa malas. alhamdulillah , kat opis tu dapat 16-20oz setiap hari...hihi

Selain itu, kenapa anda perlu memilih Shaklee? Mari kita lihat beberapa sebab seperti di bawah:- 

1. Sistem yang adil & terbukti. Yang paling penting patuh syariah.

2. Shaklee bayar bonus yg tinggi pd pengedarnya, 50% drp keuntungan syarikat (satu ciri syarikat yg baik). Banyak sangat benefit selain cash bonus, ada car bonus & macam-macam insentif. Satu peluang yg sangat besar. Shaklee sangat menghargai pengedarnya. 

3. Satu bisnes yang boleh diwariskan pada anak cucu. 

4.Income yg tidak terhad (unlimited income). Boleh jadi passive income dan pelan untuk persaraan. Berpencen dgn Shaklee! 

5.  Bisnes produk kecantikan & kesihatan adalah antara bisnes yang terbaik, seperti mana pernah dikatakan oleh Dr Azizan Osman & Faisal Abdullah. Industri yg bernilai billion dollar, termasuk di Malaysia.  

6.  Tidak perlukan modal untuk mulakan bisnes. Tak perlu buat pinjaman bank dan tak perlu berhutang dengan sesiapa. 

7. Boleh dilakukan 100% dari rumah. Home-based business.  

8. Tak perlukan premis perniagaan. Kan mahal nak sewa kedai. 

9. Tak perlu simpan stok yang banyak. Tak ada stok langsung pun boleh.
10 Hampir tiada risiko rugi, barang rosak, tak laku dan sebagainya. Biasanya dalam bisnes, high risk high return.. tapi Shaklee.. no risk tapi high return.. mana nak cari?

11. Kalis recession (kalis kemelesetan ekonomi), insya Allah. Maksudnya dlm keadaan ekonomi bagus atau tidak, orang tetap akan beli. Orang tetap perlukan suplemen & produk kesihatan.  

12. Peluang perniagaan online yg sangat besar, seperti mana kajian oleh SKMM & Paypal berkenaan peningkatan pembeli online & nilai yang dibelanjakan secara online meningkat sehingga berbillion ringgit. Daripada kajian seorang pensyarah di Malaysia (yg terbaru), bisnes online lahirkan paling ramai jutawan. Kaitannya dgn Shaklee? Shaklee boleh dibuat 100% secara online, lebih-lebih lagi kita ada online system.

13. Syarat untuk berjaya dalam bisnes adalah M.E.S.T.I. Mentor, Elmu, Sistem, Tindakan & Impian. Ramai yg dah berjaya dapat income sehingga 6-7 angka sebulan. Dalam Shaklee, kita dah ada mentor & sistem yg dah tersedia.. malah, peluang menuntut ilmu yg sentiasa terbuka luas… tinggal lagi TINDAKAN & IMPIAN saja utk berjaya.

14. Shaklee menyumbang kepada kepimpinan alam sekitar sejak 5 dekad yg lalu. Syarikat pertama di dunia yg memperolehi pensijilan “Climate neutral”. Kita sokong Shaklee, kita juga menyokong usaha
ke atas alam sekitar yg lebih baik. GO GREEN. 

15. Boleh jd MLM pahala… peluang untuk dapat pahala yg berpanjangan, walaupun kita sudah tiada di dunia ini (drp ilmu yg dicurahkan generasi demi generasi… menjadi ilmu yang bermanfaat).

16. Income yg berpanjangan, dengan itu boleh jadi amal yang berpanjangan… walaupun kita sudah tiada di dunia ini (seperti yg dijelaskan). 

****Kesimpulannya, penggunaan produk Shaklee ini jauh lagi selamat daripada ubat yang ada banyak side effect). Shaklee utk mencegah… kerana mencegah  lebih baik daripada merawat. 

Ini kerana merawat badan yang tidak sihat itu lebih lebih mahal dan merumitkan.

Insyaallah,  jangan ragu-ragu menggunakan produk kesihatan ini ya.

Anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee ini dengan harga yang ISTIMEWA?


Anda berminat untuk menjadi sebahagian daripada keluarga JUTAWAN Shaklee?

Anda berminat untuk menambah pendapatan sampingan?

Jadi, apa tunggu lagi... SEGERA hubungi saya seperti di bawah bagi sebarang pertanyaan & pesanan dgn harga yang ISTIMEWA. malah jangan lupa konsultasi diberikan juga secara PERCUMA!




Shaklee ID #: 1186827 (ruzie)
hp/ wassaup : 017 690. 2607
email :ruziemus@gmail.com









The Shaklee Difference ~ Always Safe, Always Works, Always Green!

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


0 comments:

Post a Comment